Субота, 27.04.2024, 14:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт вчителя хімії та фізики
Шопінської Людмили
Миколаївни
 
         
ФАКТИ
Цитата дня
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наше опитування
ЯКИМ МАТЕРІАЛОМ ВИ СКОРИСТАЛИСЬ?
Всього відповідей: 22
Погода
Погода у Краснокутськ

вологість:

тиск:

вітер:

Критерії оцінювання проєктної роботи

Критерії оцінювання проєктної  діяльності учнів 
За основні критерії оцінювання проєктів вважаю потрібним взяти такі:
  • значущість і актуальність обраної теми;
  • інформативність;
  • повнота розкриття теми;
  • доказовість;
  • естетичність;
  • колективність (при роботі у групах);
  • презентація та захист роботи;
  • власне оцінення досвіду.
 
Під час ознайомленням з роботою вчитель звертає увагу на те, щоб перші п’ять пунктів обов’язково певною мірою просліджувались у поданій учнями роботі, лише після цього, учні можуть перейти до її захисту.

Всі ці пункти повинні мати у собі підпункти, які розширюють можливості адекватного та повного оцінення учнівської роботи. Учнівські проекти доцільно оцінювати комплексно.

Наприклад, загальна кількість балів за роботу - 100 балів , що відповідає 12 балам.
Шкала оцінювання: 
Бали
Оцінка
81-100
12
71-80
11
61-70
10
51-60
9
41-50
8
31-40
7
25-30
6
21-26
5
16-20
4
11-15
3
2-10
2
 
Можливі критерії оцінювання у балах:
  1. Значущість і актуальність описаної теми. ( max.- 3 балів)
  • якого масштабу являє собою дана проблема: (всесвітнього, всеукраїнського, місцевого, не має розголосу); (0-2бали)
  •  адекватність висунутих проблем їх тематиці. (0-1бали)
  1. Інформативність. ( max.- 33 бали)
  • практична можливість застосування способів вирішення; (0-20 балів)
  • важливість зібраної інформації для висвітлення теми; (0-4бали)
  • достовірність інформації; (0-2бали)
  • джерела отримання інформації; (0-1бали)
  • перевірка одних джерел іншими або практичне підтвердження; (0-1бали)
  • способи вирішення проблеми, що висвітлюється; (0-2бали)
  • законність способу вирішення. (0-1бали)
  1. Повнота розкриття теми. ( max.- 16 балів)
  • охоплення при розкритті теми найважливіших понять; (0-2бали)
  • змістовність та інформативність кожного розділу; (0-2бали)
  • достатність зібраних матеріалів, необхідних для висновків з даної теми; (0-2бали)
  • логічність викладення матеріалу; (0-2бали)
  • рівень зрозумілості викладеного матеріалу для читачів; (0-2бали)
  • висновки, які слідують з кожного розділу; (0-2бали)
  • рівень залучення знань з інших областей; (0-2бали)
  • життєва компетентність. (0-2бали)
  1. Доказовість. ( max.- 9 балів)
  • використання надійних джерел інформації; (0-2бали)
  • підтвердження інформації кожного з розділів; (0-2бали)
  • теоретичні та ймовірні висновки під час роботи; (0-1бали)
  • практично-дослідницькі результати; (0-2бали)
  • підтвердження наочними матеріалами; (0-2бали)
  1. Естетичність оформлення. ( max.- 8 балів)
  • вживання хімічної термінології; (0-2бали)
  • написання роботи державною мовою; (0-1бали)
  • цензурність написання роботи; (0-1бали)
  • коректність використаних методів дослідження; (0-2бали)
  • законність висвітлених теорій та практик. (0-2бали)
  1. Колективність (при роботі у групах). ( max.- 10 балів)
  • активність кожного учасника; (0-2бали)
  • колективний вибір роботи; (0-2бали)
  • рівномірний розподіл роботи; (0-2бали)
  • наявність зацікавлених у проекті помічників; (0-2бали)
  • взаємодопомога. (0-2бали)
  1. Презентація, захист роботи. (max.- 14 балів)
  • активність кожного учасника проекту відповідно до його індивідуальних можливостей; (0-2бали)
  • доведеність рішень, що приймаються; (0-2бали)
  • уміння аргументувати свої висновки; (0-2бали)
  • уміння зацікавити опонентів; (0-2бали)
  • вільне володіння матеріалами проекту; (0-2бали)
  • організованість, артистизм; (0-2бали)
  • рівень спілкування. (0-2бали)
  1. Власне оцінення досвіду. ( max.- 7 балів)
    • рівень організації групи? (0-2бали)
    • рівень висвітлення теми? (0-1бали)
    • рівень аргументації роботи? (0-1бали)
    • рівень значущості роботи? (0-3бали)
 
Тема: Методи очищення води.

Мета і завдання проекту : Поглибити знання про воду як найпоширенішу речовину на Землі, систематизувати й узагальнити знання про речовини , поглибити їх за рахунок відомостей про властивості води . Виховувати бережливе ставлення та економне використання до питної води. Ознайомити із поняттям «забруднення» , розглянути основні антропогенні джерела забруднення водного середовища. Дослідити якість води . Ознайомити з методами очистки води. Розробити рекомендації щодо очищення питної води в домашніх умовах. 

Календар свят України. Мова ділового спілкування
НОВИНИ В СВІТІ
НОВИНИ ОСВІТИ
Конструктор сайтів - uCoz